26 Ocak 2010 Salı

Yazıcı Tanımama Problemi



Pardus 2009 kullanmaya başladıktan bir süre sonra Brother HL-2040 Monochrome Laser Yazıcı edindim. Bilgisayara taktığımda Pardus aracılığıyla tanımış görünüyordu ama bir türlü gönderdiğim yazılardan çıktı alamıyordum hepsi beklemede kalıyordu. Pardus 2009.1 ile ise daha ilginç bir sıkıntı başladı her yazı çıkarmak istediğimde yazıcı kaybolmuş oluyordu.Tanıtma işlemim esnasında Brother HL-2460 sürücüsünü ön tanımlı olarak kullanıyordu. Bugün Bu adresten yazıcıya ait PPD dosyasını indirdim kurulum esnasında onu gösterdim. Ve yazıcı sonunda çıktı verdi. benzer sorunlar yaşandığında yazıcınıza ait PPD dosyasını bulmak çözüm olabilir. Linux desteği veren firmalara sonsuz teşekkürler.

2 yorum:

  1. Bu yazıyı PardusWiki'ye ekleyebilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  2. bu yazıcıyı almayı düşünüyorum...
    kurulumda ve kullanımda herhangi başka bir problem ile karışaltınız mı?
    ocak ayından beri pardus ile mı kullanıyorsunuz?

    YanıtlaSil