17 Mayıs 2009 Pazar

Biraz 2009 Görüntüsü (Pazar Kahvaltısı Niyetine)





Kurmuş olduğum Pardus2009prealpha3'ten biraz yüz görümlüğü. Kaptan, pisi grafik ekran, tasma gibi Pardus'a ait şeyler eklenmemiş henüz. Ağı kurmak için konsol kullandım bazı şeylerin yerini bulmakta zorlanıyorum ama alışırım. Menü düzeni eskisinden farklı opsiyonel olarak zaten 2008de vardı. Menü düzenleyiciden kickoff menü düzeni olarak seçip alışmaya başlayabilirsiniz. Virtualboxta çalışmasından dolayı olabilir ama 600*800 üzeri çözünürlüğe çıkamadım. Masaüstüne programcıklar (yahoo gadget gibi düşünün) ekleyerek işlevselliğini arttırabiliyorsunuz.
Paket güncellemesi yapayım dedim 93 paket güncellemesi gelmiş demek ki art alanda(geliştiriciler alanında yani) yoğun mesai devam ediyor. Fazla karıştıramadım henüz biraz görsel paylaşayım istedim.

2 yorum:

  1. İnşallah ilk resimde görüdüğümüz denetim masası benzeri arayüz TASMA'nın yerini alır. TASMA arayüzü oldukça kullanışlsız ve modüller biraz rastgele dağıtılmış gibi geliyor.

    YanıtlaSil
  2. Tasmadaki bazı şeylerin bunun içine yedirilmesi lazım. Bu arada bu denetim masasında basit görünse de bazı şeyler neyin altında bulamadım.

    YanıtlaSil