1 Şubat 2009 Pazar

Gönüllü CD Dağıtıcısı ile Buluşma

Cep telefonu çalar arayan numara rehberde kayıtlı değildir.
-Efendim
-İyi günler ben Pardus CDsi için aramıştım
-Numaramı nereden buldunuz ?
-Bir arkadaşım verdi o da WİKiden bulmuş
-Ben WİKİ diye birini tanımıyorum. Telefonunuz temiz mi?
-Anlamadım?
-Yani dinleniyor mu? Polis, MİT falan.
-Hayır sanmıyorum.
-Peki buluşmayı ayarlayalım. kaç tane istiyorsunuz?
-Kaç tane getirebilirsiniz?
-Bu aralar piyasaya fazla süremiyoruz sıkıntılar var. şimdilik 2 tane verelim ileride tekrar bakarız.
-Tamam. Bugün öğlen olur mu?
-Kalabalık bir yer olsun Kızılay Gima önü, 13:48'de elinizde Hürriyet gazetesi olsun, yakanıza kırmızı karanfil takın. Ben size yaklaşıp "Bahar da erken geldi" diyeceğim. Siz bana "Ne olacak bu Fenerbahçe'nin hali?" diye cevap verecekseniz. Parola bu.
-Hürriyet neyse de, karanfil takmasam. Biraz spor giyinirim de, abes kaçmasın.
-Yalnız gelin takip edilmediğinziden emin olun.
-Siz iyi misiniz?
-Beyfendi bu işler şakaya gelmez istiyor musunuz, istemiyor musunuz?
-İstiyorum istemesine de garip geldi biraz.
-Rajon budur.
-Peki bir ücret talep ediyor musunuz? Ona göre para çekeyim.
-Buluşma esnasında size İsviçre'de bir hesap numarası vereceğim parayı oraya aktaracaksınız. üzerinizde dinleme aygıtı ya da silah olduğunu anlarsam hiç affetmem.
-Beyfendi siz cidden hastasınız. Ben vazgeçtim CD falan istemiyorum.
-İşinize gelirse. WİKİye selam söyle, Patrona saygılarımı iletsin.

Telefon kapanır. Allahın günleri çuvala mı girdi de Pazar sabahı ararsın CD için az bile yaşadıkların.

NOT: Konunun teması Pardus CDleri bir kaç tl fiyatlada olsa teknoloji marketleri vs. yerlerde satılmalıdır. Herkesin internetten indirecek kotası ve sağlam CD temin gönüllüsü olmayabilir.

8 yorum:

  1. Cidden ne olacak bu FB nin hali ? :D

    YanıtlaSil
  2. Çok bi acımasızca olmuş sanki?

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş bir yazıydı, kahkahalarla okuduk kardeşimle beraber:) dilinize sağlık iyi cevap vermişsiniz:)

    Bu arada bağlantılarda kendimi gördüm çok bi mutlu oldum saolun:)

    YanıtlaSil
  4. Pardus organize işler grubu da kuralım tam olsun. :)
    Diyaloglar da şenlenir : P = Pardus, U=User
    P- Seni takip eden kapalı kod yayımcısı varmıydı?
    U- Kim neyi kapatmış?
    P- Al şu sidileri cahil kalma, tööbe tööbee...
    U- Abi sidi üzerinde key yok bunun.
    P- Allah belanı versin Emre.

    YanıtlaSil
  5. Telefon numaranızı Wikiye siz bırakmadınız deyil mi?

    YanıtlaSil
  6. heh heh çok hoşmuş :D heralde 5 kere falan okudum :D

    YanıtlaSil
  7. bu arada bus adece şakaydı:) cd gönüllü dağıtıcısı olarak Ankara'da 10 kişi kadar dağıtım yaptım. Ama emin olun buluşmalar çok ilginç oluyor. Adam sizi tanımza siz adamı:)

    YanıtlaSil